skip to Main Content
تلفن مرکزی فروش 90000350 info@tadbirgaran-acc.com
تلفن دفتر تهران : 02188804245 تلفن دفتر کرج : 02632551101

خدمات حسابداری

خدمات حسابداری
موسسه حسابداری تدبیرگران
میخواهید کسب و کارتان را رشد دهید؟ نیاز به متخصص حسابداری دارید؟قوانین مالیاتی شما را کلافه کرده؟ما کمکتان میکنیم.خدمات ما را در زیر مشاهده نمایید.
خدماتی که پیشنهاد میکنیم

موسسه حسابداری تدبیرگران با بیش از پانزده سال تجربه در موارد ذیل آماده خدمات حسابداری به شما می باشد

راه اندازی و طراحی سیستم مالی

راه اندازی سیستم حسابداری با توجه به نوع کار و نیازهای کارفرما و طراحی سیستم گردش کار مالی و آموزش و نظارت و کنترل سیستم مالی

خدمات حسابداری راه دور

انجام امور حسابداری شما توسط تیم حسابداری تدبیرگران از طریق ارتباط از راه دور ( ریموت – سیتریکس )

خدمات حسابداری ( اعزام حسابدار )

انجام امور حسابداری شما توسط تیم حسابداری تدبیرگران با اعزام حسابدار به صورت نیمه وقت و تمام وقت

پشتیبانی

ارائه انواع خدمات پشتیبانی نرم افزار های سپیدار و دشت همکاران سیستم

دفاعیه مالیاتی

دفاعیه مالیاتی و کم کردن مالیات های نامعقول

انجام امور مالیاتی

انجام کلیه امور مالیاتی از جمله اظهار نامه ارزش افزوده و فصلی و عملکرد و تحریر دفاتر

مزایای برون سپاری  حسابداری

برون سپاری امور حسابداری دارای مزایایی نسبت به استخدام حسابدار یا تیم حسابداری میباشد که در ذیل به آنها اشاره خواهیم کرد

میزان خطاها در امور را کاهش دهید

پیامد ناشی‌ از سپردن امور به شخصی‌ که صلاحیت و شایستگی لازم برای انجام کارها را ندارد باعث از دست رفتن فرصت‌ها، انتخاب‌های ناآگاهانه، بی‌کفایتی و انجام اقدامات نادرست خواهد شد. ولی‌ با سپردن امور به افراد خبره در خارج از سازمان می‌توانید زمان بیشتری برای مدیریت کسب‌و‌کار خود داشته باشید، درحالی‌که اطمینان دارید که امور را به دست شخصی‌ کاردان سپرده‌اید. درواقع شما فرصت خواهید داشت تا برای آینده سازمان خود برنامه‌ریزی کنید. زیرا اگر شما برای ۵ تا ۱۰ سال آینده سازمان خود برنامه‌ریزی نکنید، بدون شک از گردونه رقابت‌ها خارج خواهید شد.

ارتقا تجربه و تخصص حسابداری

برون‌سپاری امور حسابداری می‌تواند شما را به متخصصانی که در کار خود خبره‌اند و نسبت به نیازهای عادی شما، به‌روز هستند، تجهیز کند. سپردن امور به دست افراد خبره و متخصص که بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها را درک و استفاده می‌کنند، باعث می‌شود تا امور شما بسیار راحت‌تر و موثرتر انجام شود.

می‌توانید در زمان خود نیز صرفه‌جویی‌ کنید

استخدام پرسنل به‌طور عادی، به ایجاد مشکلات استخدامی منجر خواهد شد، اگر شما امور حسابداری را به افراد خارج از سازمان بسپارید و در انتخاب افراد دقت کافی‌ داشته باشید، این کار باعث می‌شود تا شما از هرگونه استرس و نگرانی رهایی یابید و به شما این اطمینان را خواهد داد که امور موردنظر به‌موقع و به‌درستی‌ انجام خواهد شد. این امر به شما اجازه می‌دهد تا بیشتر روی کسب‌و‌کار خود تمرکز داشته باشید.

هزینه کمتر دریافت خدمات تخصصی بیشتر

استخدام پرسنل برای کار در داخل سازمان هزینه‌های بالاتری نسبت به بستن قرارداد و سپردن امور حسابداری به افراد در خارج از سازمان خواهد داشت. در کنار پرداخت حقوق پایه، شما باید برای روزهای ‌مرخصی، تعطیلات و بیمه‌ و نیازهای تکنولوژیکی نیز هزینه کنید، درحالی‌که عقد قرارداد و سپردن امور به حسابداران خارج از شرکت شامل هزینه‌های اضافی نخواهد شد.

منتظرر چه هستید؟ همین امروز برای آینده کاری خود تصمیم بگیرید!

Back To Top